19 maj 2012

ja nej kanske

Ååååkej. En mycket blandad dag är på väg mot sitt slut. Ett av de goda och roliga inslagen var att jag fick träffa Es och Js söner i lekparken imorse. Hade lite svårt att inte börja gråta när hela lilla familjen kom gående uppför backen, mamma J drog I i vagnen och M satt i pappa Es famn. En annan bra sak var att jag var på pilates med Bästa Grannen. Mycket bra gemensam sysselsättning. Eftersom hon är ålänning svettades vi en stund i bastun efteråt också. Bra bra bra.

Dåligt med denna dag är att jag har svårt att hantera den arbetstopp jag har nu. Istället för att utnyttja den tid jag har att jobba på (som nu), obsessar jag över hur mycket jag har att göra. Dessutom fick jag ett inte så bra besked idag som jag inte heller hanterade så bra. Det suger.

Allt räddades dock av Pluttskrutten som nästan skrattade ihjäl sig åt sina egna skämt. Mycket underhållande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar