26 maj 2012

Mera kalas




Så. Nu har M och jag firat oss själva också. Vid sådana här tillfällen tänker jag alltid på Finkusinens (svensk uppvuxen i Tyskland) ex (irländsk/tysk) som hävdar att svenskar är besatta av årsdagar - "you Swedes would probably salubrate the anniversary of the first time your cat went on the cat's toilet".

Men iallafall. M och jag har nu varit ihop i sex år. En del av våra vänner har varit ihop både 15 och 20 år vid det här laget, så jag tycker sex år låter lite rart. Men jag måste ändå säga att vi racat ganska hårt. Jag gick från sorgsen singel till tre barn på tre år.

Snart har vi bröllopsdag så då får vi fira lite mer.

(Såg nu att fläckarna efter Lilla Räkans chips- och läsksession syns på bilden. Inte så glammigt alltid.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar