11 juni 2012

booooring

Idag har jag varit hemma från jobbet. Första sjukdagen på två år tror jag. Det är verkligen bedrövligt tråkigt att vara sjuk. Har varit alldeles för trött för att orka göra något vettigt/roligt men för rastlös för att kunna vila mig genom dagen. Eftersom jag förutom min förskräckliga snuva fått en stämbandsinfektion kan jag inte prata alls, dvs jag har inte ens kunnat ringa och beklaga mig för folk. Mycket eländigt (som sagt, jag blir som en kille när jag är förkyld).

Idag har jag sett The Dog Whisperer (Cesar Millan är min idol), Extreme Makeover Weightloss (grät), ett program där Lillmarit Bugges ormskräck blev botad genom hypnos (grät inte), målat naglarna och gjort en Yulia Tymoshenko-frisyr på mig själv.

Lilla Räkan säger att han börjar bli orolig för min mentala hälsa. Då har det gått långt vill jag lova, för han är inte så känslig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar