20 juni 2012

dejt

Var på dejt (kändes faktiskt så) med Lilla Räkan igår. Det var superhärligt. Han har varit väldigt pre-teen den senaste tiden, jag har varit ganska otålig och inte helt stabil så vi har tjafsat ganska mycket. Därför var det extra kul att bara göra något trevligt och ha trevligt.

Lilla Räkan är i sina egna ögon en ganska så stor kille, men när jag mötte upp honom vid tunnelbanestationen syntes det verkligen att han fortfarande är ett barn (skönt). Efter att vi hälsat på några av mina kollegor och jag styrt om middagsönskemålen från skaldjursplatå (Bossen sa "det är ditt eget fel att du uppfostrar honom till att gilla sån't") till storbildsteve på O'Learys slafsade vi i oss hamburgare och pommes frites och glass innan vi tog bussen hem.

Som en bättre dejt alltså. <3

3 kommentarer:

  1. Åh! Vad avis jag blir, sicken härlig dejt ni måste haft :)

    SvaraRadera
  2. Bästa och snyggaste killen! Lilla Räkan längtar efter dig och S och Stora A coh lilla i sa han igårkväll.

    SvaraRadera