2 juni 2012

Kalas


Hörrni, hörrni. Firmafest igår. Inte var dag. Jag var dessutom på hugget på ett sätt som jag inte varit på mycket länge. Hade på mig den snajsiga klänningen på bilden, som jag köpte i veckan ivrigt påhejad av min snälla rara kollega S. Jag är mycket nöjd med den. Festen inkluderade gevärs- och pistolskytte, musiktävling, lite tårar när en kollega berättade om sitt livsöde, ganska mycket skratt och ja, så drack jag tequilashots med ungdomarna. Det måste ha varit 20 år sedan.

Tyvärr tror jag att jag tackade ja till att springa ett motionslopp med några av mina snabbfotade kollegor i höst. Kändes som en jättebra ide vid tolvtiden inatt.

Man skulle kunna tro att jag är ett vrak idag men sanningen är den att jag mår helt ok. Ser man på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar