30 juni 2012

Mera Barcan




Vi har det fortsatt bra. Åt på en grym restaurang i Born igårkväll. M som alltid är så himla trevlig började prata med våra bordsgrannar, fyra 25åringar från Atlanta och Orlando som besöker fem europeiska storstäder på 15 dagar. Blev lite matt av att höra det, fyra dygn i Barcan känns precis lagom. Jag orkar inte ta in mer tror jag.

Nå. Det blev ganska sent och ganska mycket Cava igår, så vi förtjänade en sovmorgon. Efter att ha täckt halva Barcelona till fots har vi nu dåsat vid poolen en stund. Jag började nyss läsa "Hunger Games" och jag skäms nästan över hur mycket jag gillar den. Skriven för tonåringar. He.

Här en dålig bild på en lägenhet med trädgård som M vill köpa. Det är ett citronträd längst till höger. Nästan som hemma vid Ringvägen. Inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar