16 juni 2012

Yogatankar

Idag släpade jag mig och min snuva till ett BodyBalance-pass med min allra bästa granne P. Asbra. Fick mig dock att inse att jag måste måste måste börja på yoga igen. Om inte annat så för omgivningens skull. Regelbunden yoga gör mig till en trevligare människa.

BodyBalance har f.ö. inte jättemycket med yoga att göra, men jag kände att jag liksom nuddade vid yogakänslan som är så underbar. Så. Nu ska jag jaga efter ett bra yogacenter. Sedan min favvoinstruktör flyttat tillbaka till Nya Zealand är jag lite vilsen, så tipsa gärna. Antingen nära Södra station eller nära Norrmalmstorg.

Namaste.

2 kommentarer:

  1. Yoga är verkligen grejen. Jag har inte varit på yoga på väldigt länge då passen på mitt gym inte passar in på mitt liv. Och jag saknar det så. Yoga gör mig också till en bättre människa.

    SvaraRadera
  2. Idé: vi går tillsammans nästa gång vi ses. Ja?

    SvaraRadera