7 februari 2013

surmoln

Usch. Blä. En diffus och trist och tråkig dag går snart till enda. Enda ljusglimten var en lunch med en vän som jag inte träffat på länge, men har ett stort förtroende för och som är väldigt klok på alla sätt. <3

Har en massa att göra på jobbet men lyckades inte slutföra ett endaste dugg idag. Fick mig också (oberättigat tycker jag) en känga av en kollega. Har nu skrivit min att göra-lista för imorgon, blev helt trött. Ska också hålla ett föredrag med fina S imorgon, som jag på ett sätt ser fram emot, men inte förberett sådär jättebra. Obsessar också över att en av åhörarna på föredraget, som jag känner till lite, kanske är där för att sätta dit oss.

Känner mig lite obefogat gnällig och tråkig och sur. Känns som jag sprider dålig stämning omkring mig. Ni vet i serietidningar när de ritar svarta moln runt dem som är arga eller sura? Så ser jag ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar