28 april 2013

Dagen efter

Jamen hej. Jag funderar på om någon undrat om jag varit för bakis för att blogga tidigare idag? Antagligen inte. Det har jag inte varit iallafall, jag var så smart/tråkig att jag saktade ned på alkoholen efter middagen och inte drack något efter kl 23. Skönt skönt.

Möhippan var superkul, tjejerna så snälla och jag kände mig inte jättegammal hela tiden. Käraste E som Lillebror ska gifta sig med var så glad och är så snäll och fin. Lillebror och hon kommer att få ett fint liv tillsammans. Hon lyckades förresten få mig att gråta en tår också.

På Le Bon Palais där vi var och dansade träffade jag svägerskans Ms äldsta son A. Lite otippat att just jag skulle träffa någon jag känner ute. A är för övrigt 24 år och jättesnygg så tjejerna blev lite fnissiga när han hängde med oss en stund.

Idag har Pluttskrutten och Skorpan och jag grillat korv i parken, Lilla Räkan har spelat match och nu ska jag laga canelloni. Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar