6 april 2013

Kortvecka

Det har varit påsklov i veckan och alla barnen har varit utackorderade. Jätteskönt på sitt sätt, men inget att blogga om som ni märkte. Jag har haft mycket på jobbet, men känner mig väldigt ineffektiv. Delvis beror det på att det är lite turbulent på jobbet, vilket tar energi. Och sedan har jag inte riktigt haft fokus och har inte kunnat tvinga mig till det. Men - M och jag har haft kvällarna lediga, härligt och ovant.

Igår kom alla raringarna hem igen. M och Lilla Räkan var på bio igår så Pluttskrutten och Skorpan och jag åt tortellini med Pappans hemliga sås och byggde Briotåg. När de små lagt sig bölade jag till Skavlan när Vladislav Savic talade ut om sitt spelmissbruk. Också ett fredagsnöje.

Idag en alldeles vanlig lördag. Simskola, barnkalas. Har vi flyt packar vi ned påskpyntet också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar