20 april 2013

High and low

Har haft en riktigt rutten vecka.

Orkar inte gå in på det i detalj men jag har känt mig helt låg, har presterat dåligt, surat hemma och gråtit för minsta lilla. Såg dessutom säsongsavslutningen av "Girls" igårkväll, ett riktigt ontimagen-avsnitt. Känslan av allt det där tråkiga och dystra satt kvar hela förmiddagen. Till slut sa M åt mig att ta en löptur. Var absurt otaggad, men när jag väl kom ut var det jättehärligt. Sol och vår och massa folk.

Ibland finner jag det mycket glädjande att jag verkar funka som de flesta andra människor, dvs endorfiner och solsken kan göra underverk.

Snart ska vi klä oss fina och åka till Ms bror och hans familj för att fira svärfars 75årsdag. Lite skumpa på det här så blir det nog ordning på mig också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar