26 december 2013

God forts.

En av mina flaws är att jag har ganska risigt tålamod. Jag tyckte verkligen dan före julafton, heeeela långa julafon och julnatten var urmysig, men redan igår förmiddag (juldagen) kände jag mig helt nöjd på julfronten. Alltså jag har förstås inga problem med att vara ledig och äta julgodis på kvällarna och hänga med fam. Men jag är inte riktigt kapabel att gå all in i mer än ett par dygn. Men det kanske man inte måste heller, det kanske är tillåtet att plocka russinen ut kakan? Som igår, M och jag och barnen gjorde marsinpangodis tillsammans, åt rester och sen plöjde M och jag de sista avsnitten av Orange is the new black. Mycket najs.

Idag ska vi till svågern och svägerskan och lilla Ju-Ju. Tror hela storfamiljen kommer att vara där. Får se till att uppbåda lite hunger till dess för man hamnar alltid i mathimlen där.

Inte så dumt med jullov ändå hörrni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar