1 december 2013

Helgkrasch

Mitt extensiva leverne de senaste veckorna bestraffade sig med en redig migrän. Eller, jag tror såklart inte på att vi får sjukdomar eller krämpor som straff för våra synder. Men slarv med mat, sömn och träning funkar inte längre för mig. Iaf inte långsiktigt. 

Inser att jag måste gå till en läkare och få någon vettig migränmedicin, min självmedicinering är kanske inte så bra.

Men. Upptakten till detta uschliga var ju hur bra som helst. Har inte sett Jenny Wilson live tidigare men hon levererade verkligen. Otroligt tuff kvinna med lite bråkig stil. Superbra. Ett par glas bubbel med RaraK gjorde inget heller. 

Så. En bra helg. Mycket egentid för min del. Finmiddag, kändisspotting, konsert. Men sugigt med migrän som snodde halva söndagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar