30 juni 2014

Nattsudd

Alltså jag vet inte.

Jag tycker min sömn svajar lite. Jag, som brukar alltid somna som en sten inom 10 minuter från det att jag lägger mig, har nu börjat ligga och noja över olika saker när jag egentligen bara ska sova. Alltså inte i timtal, men ändå irriterande länge. Igår nojade jag över att mitt operstionssår aldrig kommer att läka (ganska osannolikt eftersom det läkt jättefint hittills och det bara är 3,5 veckor sedan operationen). För att skingra tankarna lyssnade jag på en P3-Dokumentär (mitt favvoprogram) men lyckades välja den om Anna Lindh-mordet och blev (istället för lugn och trött) ledsen och skärrad för att jag började tänka på hennes söner och hennes man. Helt osmart.

Ikväll ska jag satsa på något odramatiskt som nattprogram. Jag återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar