1 januari 2015

The Marmorgatan Special, julklappsskor, middagsrester.

Gott nytt år!

Vill meddela er att vi fick ihop vår nyårsfest igår. Det blir alltid en riktigt härlig fest med Grannfamiljen. Faktiskt sjätte nyårsaftonen i rad vi kör The Marmorgatan Special. Roligt och sorgligt att tänka på allt som hänt under de sex åren tycker jag.

Tog inte en enda bild igår inser jag. Men det blev iaf en riktigt god middag (jag lagade hasselbackspotatis och rödvinssås för första gången i mitt liv, ni förstår nivån på min matlagning va?) och nyårsdisco, Nyårsklockan och dans till Happy new year.

Pluttskrutten och Skorpan somnade 02:30 och väckte mig klockan 9, så det lär blir en tidigare kväll för flera av oss idag. Tröttnade dock på att hasa mig runt här hemma så tog faktiskt och kort och långsam löptur i mina julklappsskor nyss. Massor av folk som var ute och sprang, vilket förvånade mig lite. Benj*veln gjorde ont förstås, men det gör det om jag går eller sitter still eller sover också. Morr.


Nu ska jag rota efter goda rester från igår i kylen. Fridens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar