17 juni 2015

Glest. Sedan sist.

Glest mellan inläggen här, so sorry.

Anledningen är att jag inte gjort något bloggvärt. Alltså missförstå mig inte, men sedan förra inlägget har jag jobbat, haft huvudvärk, druckit Blutsaft, tjatat på M och barnen, tvättat och sprungit en runda. Inte dödskul alltså.

Sedan är det en grej som jag går och tänker på som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Det är ingen stor dramatik men en sak jag inte kan påverka och därför inte borde lägga mer energi på men så enkelt är det ju inte.

Imorgon ska jag träffa PT-Harry igen. Jag tror jag skrämde upp honom lite sist när jag segnade ihop i gymmet och sedan stapplade hemåt för han har messat mig två gånger och frågat om jag är ok och tänker komma tillbaka (väldigt omtänksamt). Hoppas verkligen jag är mitt vanliga ultrastarka (ehum ehum) jag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar