7 juni 2009

All that she wants

Hamnade av någon outgrundlig anledning på Ace of Base’s "All that she wants" på youtube.

Warpades plötsligt tillbaka till det sena 80-talet och tidiga 90-talet när jag extraknäckte som katt- och husvakt åt några grannar som för mig framstod som det coolaste paret världen skådat. Istället för att plugga till meningslösa fysikprov brukade jag under mina "vaktveckor" sitta i deras vita soffa (ingen annan hade vit soffa 1988), lyssna på deras CD-skivor och klappa deras autistiska katt och önska mig själv en framtid långt ifrån den tönttillvaro jag då levde i.

Jag googlade faktiskt upp dem för ett tag sedan. De jobbar med kapitalförvaltning och revision. Så coola är de. Haha. Ungefär lika osexiga branscher som den jag jobbar i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar