19 juni 2009

come together

Senaste dygnet har varit väldigt trevligt trots att resten av gänget är borta och lägenheten är tom och tyst. Efter jobbet igår strosade jag runt i affärer. Åt middag med raraK. Som på den gamla goda tiden satt vi och pratade om män och jobb och gamla minnen. Nu på morgonen har jag slafsat runt i morgonrock, läst alla delar i tidningen (kommer säkert dröja två år tills jag kan göra det igen) och ätit ostmackor.

Pratade med Lilla räkan och Pluttskrutten i telefon. Lilla räkan sa att han inte saknar mig direkt men att han tycker det är tråkigt att jag inte är med dem i stugan. Pluttskrutten sa att fiskarna låter "waaaach". Dåså.

Har lyssnat lite på the Beatles nu på morgonen. Ett ålderstecken gissar jag. Fast "Come together" ÄR jättebra. Rent objektivt alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar