14 oktober 2013

Alltså

Ledsen för stiltje här på bloggen.

Saken är den, att det visst har hänt roliga och bloggvärda saker de senaste dagarna. Jag har också varit en för mina förhållanden mycket aktiv människa under helgen. Men. Jag är trött och tråkig. Det låter helt futtigt, jag vet, men det är liksom ingen gnista i mig eller i saker jag gör. M säger att jag i vanliga fall är en ganska så rastlös och intensiv människa och att detta är mer av ett normalläge. Kanske är jag rentav trevligare att umgås med nu än vanligt. Men jag gillar inte när jag är sådär anpassningsbar och flexibel. Jag får liksom lust att göra revolution mot mig själv men det är lite svårt.

Hottade iallfall till det med att ta på mig en ny kofta idag som Mamman stickat, helt enligt min senaste plan att gå från grådaskig disktrasa till lite mer färg. Invigde dessutom mina nya glasögon idag, som ingen i familjen gillar men som ungdomarna på jobbet tyckte var coola. Alltid något. Man ser förresten underdelen av brillorna på bilden.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar