21 oktober 2013

Klick

Klickade hem den här godingen till vinterjacka idag, vilket gjorde min supersugiga måndag lite bättre. Tyvärr fanns jackan inte min storlek så jag beställde käckt en storlek mindre. Håll tummarna nu så att det inte blir the stoppad-korv-syndrome utan att jag ser sådär elegant och världsvan ut som den 17åriga modellen. Ehum.

Lunchade tack och lov med Finkollegan är dag. Hon har en riktigt dj*vla förskräcklig sak som tynger henne nu och ändå sitter hon och peppar mig, förstår ni vilken kvinna hon är? Önskar bara att jag kunde var lite trevligare, inte bara mot henne utan mot hela omgivning. Hoppas på bättre lycka på den fronten imorgon.

Ps. Detta är inlägg nr 1819 i bloggen. Fin siffra. Ska inte glömma bort att fira inlägg nr 2000. 80 inlägg kvar bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar