31 oktober 2013

två dygn

Två dygn utan M och barnen. Både skönt och tråkigt. Jag har bokat in sociala aktiviteter varje kväll och har sedan suttit och tittat på Bron halva nätterna så jag är om möjligt ännu tröttare än vanligt. Dessutom blir jag lite mörkrädd när jag är ensam. Ologiskt egentligen, är jag ensam med barnen är jag inte alls mörkrädd, när jag är själv däremot hör jag ljud och tycker jag ser skuggor utanför fönstren. Inte jättesmart att se deckare om psykopater och mördare och poliser som går in i mörka hus utan sina tjänstevapen när man har mörkräddstendenser.

Igår löste jag in min personal shopping-present med Mamman. Otroligt kul! En jätteduktig stylist valde ut kläder exakt i den stil jag försökte förklara. Kul att hänga med Mamman en hel kväll också. Så nu ni, är det slut på disktraseklädseln. Eller ja, iallafall det dagar jag har mina nya smashing kläder på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar