30 november 2013

Socialt

Jamen hallå. Har några med mina mått mätt översociala veckor. Jättekul förstås, jag vill minnas att jag innan barn och ålderdom alltid brukade "göra något" fredag och lördag kväll samt gärna någon vardagkväll också.

"Något" var alltid restaurang, bar, bio, fest. Ganska najs egentligen. Nåväl. Torsdagens jobbmingel var jättetrevligt, jag gick när mina gäster gick, så det blev inte galet sent tack och lov. Igår rep.middag med Bossen och två tyska advokater, de var ganska lättpratade men braggade lite för mycket för min smak. Dessutom var Lars Winnerbäck på samma restaurang så jag tappade fokus lite grann. Hade god lust att tacka Lasse för senast (Hovet), men hoppade det. Skönt för Lasse kanske.

Har varit lite otålig och stirrig idag, men tänker skita i det för nu ska jag strax på konsert. Jenny Wilson på Berns. Med RaraK. Det blir fina grejer det. Kanske hakar jag på en inflyttningsfest sedan, det beror lite på vad Tant orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar