14 maj 2014

140514

Jaha, hörrni. Jag kan inte riktigt berätta vad jag har gjort idag (hemlis ett tag till) men jag är helt slut iallafall. Men allt gick bra och så fick jag vara med M nästan hela dagen. Inte för att det var någon särskilt kul anledning men det är verkligen inte ofta vi är tillsammans så här på dagtid, så det var faktiskt lite härligt. M och jag fick till och med till en lunch tillsammans idag (på indiern såklart, var annars, vi är faktiskt lite störda eftersom vi inte klarar av att gå till någon annan restaurang).

Det jag egentligen vill komma till är att det är så F*CKING skönt att inte känna sig ensam när det är knepigt. Jag är så tacksam för det.

Nu ska vi resa härsan och tvärsan över Sverige M och jag och dumpa barn hos mormödrarna och jobba i Skåne och Götet och så var det visst det där loppet jag ska springa. Jag har i alla fall köpt knallrosa springhörlurar. Hej på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar