23 maj 2014

Vapen, fp och blommor

Har haft ett par riktigt pajiga dagar på jobbet, men idag tror jag det vände, superskönt.

Idag var det också lite high life på jobbet, Fransosen hade med sig sitt jaktvapen och demonstrerade det glatt för Bossen (som verkade sådär intresserad). I ett öppet kontroslandskap. Jag undrar om Fransosen åkte tunnelbana med geväret till jobbet? Man vet inte riktigt med Fransosen.

Efter vapendemonstrationen gick jag och röstade i EUvalet med en annan av herrarna, JW, som glatt berättade vad han röstar på (samma som jag, Folkpartiet) och så hade vi en kul politisk diskussion. JW berättade att han övertygat en av jobbets absolut mest konservativa snubbar att också rösta på Folkpartiet, helt underbart, ju. 

Och så fick jag en blomma av Bossen, eftersom jag fyller år imorgon.

Happy Friday på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar