18 maj 2014

Göteborg t/o/r

Hej hallå. Nu är jag på väg hem till mitt riktiga vanliga underbara liv efter utflykten till Göteborg.

Besöket blev av olika orsaker kortare än jag planerat från början men det har varit super. Stora anledningen till utflykten var ju Göteborgsvarvet. Som vanligt inför lopp kändes det heljobbigt innan och sedan var det jättekul när det väl var dags. Eller i ärlighetens namn - det var jättekul fram till 15 km - jag kände mig superstark och fit och solen sken och det var en massa människor som tittade och hejade på men sista fjärdedelen var det faktiskt skitjobbigt. Det var uppförsbacke hela tiden (har aldrig tänkt på att Avenyn är en backe!) och trångt och jag var jättetrött och fick gå flera gånger. Men trots allt detta sprang jag i mål på en tid jag är jättenöjd med. Glatt överraskad faktiskt. Heja Plastmamman!

Har bott två nätter hos Ankan. Vi tog det förstås aslugnt kvällen innan loppet och igår efter var vi rätt trötta så det blev hämtmat och bubbel med några kollegor och kompisar till Ankan. Ankan bor så fint så jag hade god lust att ockupera lägenheten.

Såhär såg det förresten ut i hennes kyl innan vi handlade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar