17 maj 2014

Kolhydrater m.m.

Idag smäller det. Göteborgsvarvet. Som vanligt när det väl är dags för något utöver det vanliga så vill jag inte riktigt. Men i ärlighetens namn har detta varit en sjysst anledning att åka iväg några dagar. 

Bor hos min snälla kollega A, som jag känner halvbra (mycket bättre nu förstås). Hon är precis lika snäll som jag trodde. Dessutom upplät hon sitt sovrum till mig medan hon själv kvartar på soffan. 

Sovit som en stock men vaknade nyss. Med huvudvärk förstås. Dessutom är jag fortfarande mätt efter vår monsterkolhydratladdning i går kväll (som vi toppade med ett lass gräddglass, ehum). 

Såhär såg kolhydraterna ut.


Ska ta en Treo nu, dricka kaffe och gå och ruska lite på A. Hon har lovat att koka proffsgröt och ägg till oss. 

Upp och hoppa, Plastmamman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar