8 augusti 2014

Premiärvecka

Efter två månaders sjukskrivning och sommarledighet började jag jobba i måndags. 

Stort kramkalas på kontoret, fick riktiga björnkramar av omtänksamma kollegor. Härligt välkomnande! Lyckades också krama några personer som inte brukar vara så benägna att kramas öht. Fick också en urfin och personlig present av C.

So far so good. Det är skönt att jobba igen, mitt vanliga liv är igång. Det blev en riktig rivstart arbetsmässigt, det är väl både bra och dåligt tänker jag. Skönt att använda hjärnan och att ha saker att göra, men också stressigt att ha fullt ös från början. 

I övrigt har jag denna vecka:

- tagit en premiärlöprunda utomhus. Är i katastrofalt dålig form men lyckades ändå haaaasa mig fram några kilometer. Har fått för mig att springa Midnattsloppet trots allt. Mest för att det är rosa tröjor i år, haha. Tänkte att jag får bryta om det blir för besvärligt. Eller gå. Och så ska ju Finkollegan och Favvogrannen springa. 

- signat upp mig för lite valrörelsearbete. Jag vet att jag inte har tid egentligen, men bättre göra lite än inget, tänker jag. Ni hittar mig säkert någon morgon vid Medborgarplatsens eller Mariatorgets t-bana. Kom fram så ska ni få ett flygblad.

- sovit för lite. Jag har inte kommit i säng utan suttit och kollar på än det ena än det andra på teve, ätit upp allt vegogodis jag handlat, surfat hit och dit.

Nu ska jag ultrasnabbpacka inför turen till landet i helgen. Flocken samlas igen. DET ska bli najs.

PS Jag vet inte varför det här inlägget blev daterat den 6 augusti kl 15:44. Det är nu den 8 augusti kl 00:13. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar