29 augusti 2014

Sällsynt

Sällsynt dålig uppdatering denna vecka inser jag. En kunde ju önska att det berodde på att jag jobbat häcken av mig i veckan, men så har det verkligen inte varit. Början av veckan var urlugn arbetsmässigt, sedan reste min mamma bort och så reste M bort, så min tid har gått åt att hämta och lämna på förskolan, laga god och näringsriktig mat (inte riktigt kanske) och så lite arbete på det och hips vips var arbetsveckan slut.

Finkollegan har haft förhandling och inte varit på kontoret på hela veckan (hon har legat i som en gnu kan jag lova), så jag har inte kunnat lösa alla världsproblem med henne heller. Jag har massor av omtänksamma och kloka kollegor, som jag förstås också pratar med, men det är inte alls samma sak som med Finkollegan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar