14 augusti 2015

Tillbaka. Knäpp. Downton. Lakrits. Pamflett.

Nu är alla tillbaka! Det har inte varit fel alls att hänga hemma själv, jag har ändå jobbat på dagarna, men saknaden efter barnen när de är borta länge gör mig lite knäpp. Knäpp på det sättet att jag inte vill gå in i deras rum eller börjar fantisera om hur det vore om de inte skulle finnas mer. Iallafall, knäpp eller inte, nu är de hemma.

Barnen kramades lite och försvann sen i varsitt rum och sen har det varit lekeldorado med saknade leksaker för Pluttskruttens och Skorpans del och umgänge med datorn för Lilla Räkans del.

Nå. Ett par helt andra grejer som hänt idag.

1. Såg på nätet att sista säsongen av Downton Abbey nu spelats in. Hoppas hoppas hoppas det inte dröjer evigheter tills den visas i Sverige. Blev töntigt glad när jag såg den här bilden.


2. Fick de här godingarna av min mammas kusin. Direktleverans från Holland. Möms.



3. Och så har jag skrattat åt den här.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar