11 augusti 2015

Ultratidigt. Bästa starten. Leverans. Lugnet före stormen.

Satte klockan för mina förhållanden ultratidigt (05:30) imorse och släpade mig på ett yogapass på gymet. Släpande är verkligen ordet, jag brukar inte ha svårt att kliva upp på morgnarna men idag var det segt. Fast underbart att det är så ljust på morgnarna, längtar inte till beckmörkret från oktober till april.

Morgonyoga betalar sig verkligen. Tror det är det bästa sättet för mig att starta dagen. Det här var ett bikrampass, tycker bikram är så bra för att jag helt omöjligen kan tänka på något annat är instruktörens ord och min matta i värmen. Det är faktiskt som att tankarna blir helt blanka.

Har en jobbig leverans imorgon som jag har skjutit på så måste verkligen foka på den idag. Viktig kund osv. Hoppas kunna göra klart i vettig tid idag och slippa jobba hemma så att jag kan belöna mig med lite Netflix och mitt i veckan-godis.

I övrigt en riktigt lugnet före stormen-vecka. Nästa vecka drar höstterminen igång, barnen ska till två olika skolor och en förskola, helt ny logistik med hämtning och lämning. Gah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar