20 februari 2008

Did you forget about me, Mr Duplicity?

Trots att jag har det bättre än någonsin och kanske bättre än jag förtjänar funderar jag väldigt mycket på separationer just nu. En egen uppslitande separation som jag har lämnat bakom mig envisas med att dyka upp i mitt huvud. Jag funderar på andras separationer, ni vet de där paren man tror alltid kommer att hålla ihop och så plötsligt berättar de att de går skilda vägar och man fattar ingenting.

Satt och slökollade på youtube idag och snokade reda på en massa låtar som i någon viss period i mitt liv kommit att symbolisera mitt tillstånd. Och konstaterade att den låt som för alltid kommer att vara Separationslåten för mig är You oughta know. För det är precis så det är, Mr Duplicity.

http://www.youtube.com/watch?v=Tnbc64XQ1DI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar