17 februari 2008

fotografisortering

Har ägnat större delen av dagen åt att titta igenom en flyttkartong full med fotografier. De sträcker sig från gymnasietiden till i somras. Jag har ödslat väldigt mycket tid och energi i mitt liv på att noja över att jag inte är söt, inte är smal, inte har någon vettig frisyr och att tro att ingen någonsin kommer att vilja ha mig. Nu när jag tittar på bilderna på mig själv när jag var mellan 20 och 30 sådär kan jag faktiskt inte riktigt förstå mig själv. Jag är inte den vackraste jag sett men jag ser verkligen OK ut på bilderna. Kunde ha använt tiden och energin så mycket bättre. Numera orkar jag inte obsessa över mitt utseende, iallfall inte lika mycket som förr.

Sorterade äntligen ut alla bilder på Exet som han skall ha; borde ha gjort det för längelängesedan. Sedan kunde jag inte låta bli att slänga in ett par bilder på mig själv i hans hög där jag ser rätt snygg ut. Sorry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar