13 augusti 2012

boxbollsterapi?

Ibland funderar jag på att byta till en bloggdomän där man kan ha skyddade inlägg (dvs om man vill läsa de skyddade inläggen måste man ha lösenordet).

Idag hade det behövs. Jag är jättesur för ett par grejer, bara lyxproblem men jag är jättesur iallafall. Eftersom jag inte längre har reda på vilka som läser bloggen eller inte vore det skitdumt att skriva om det här. När jag inte kunde skriva av mig här testade jag några andra metoder. Först åt jag upp resterna av barnens lördagsgodis fast jag lovat mig själv att sluta äta godis på vardagarna. Hjälpte inte. Sedan diskade jag en gjutjärnspanna med diskmedel. Hjälpte inte heller. Sedan messade jag en vän. Hjälpte lite.

Funderar dock på om att skaffa en boxboll som jag kan ha att avreagera mig på. Kanske skulle fixa en till jobbet också. Inte alls stört.

2 kommentarer:

  1. Vedhuggning är ett jättebra sätt att avreagera sig på. Skaffa en bra klyvyxa, ett rejält lass ved och tänk "HEEEEEERE'S JOHNNY!". Gjorde mig mindre färdig för mentalvården tidigare i veckan efter att ha haft ett nära-psykbryt-på-hopplös-kollega-upplevelse som jag inte kunde blogga om eftersom några andra kollegor läser min blogg. Tror jag.
    Hm. Metoden ovan funkar kanske bättre på landet.

    SvaraRadera
  2. Ah!!! Låter precis som vad jag behöver. Funkar som sagt bästa på landet, men dit kan man ju åka. Släktingarna skulle dessutom bli glada om jag fixade hela vinterns vedförråd. Win-win s.a.s.

    Och visst är det lite dumt ibland att inte veta vem som läser ens blogg och vem som inte gör det? Eller så är det det som är tjusningen.

    SvaraRadera