19 augusti 2012

Midnight run

Kom hem från Midnattsloppet för en stund sedan. Har fortfarande lite runner's high och kommer inte kunna sova på en stund.

Tänk att det alltid är samma sak. Innan loppet svor jag att aldrig göra om det och fattade inte varför jag utsätter mig för sån't här. Och nu  är jag orolig för att jag ska glömma att anmäla mig till nästa års lopp.

Lilla Räkan, Pluttskrutten och Skorpan har också sprungit Midnattsloppet i sina respektive ålderskategorier. Lilla Räkan är en riktig löpartalang. Det anade jag förstås redan, men det här var hans första tävling och han fick verkligen blodad tand. Han snittade otroliga 3:45 per km. Inte riktigt mitt tempo, faktiskt.


2 kommentarer:

  1. Den äldre Plastmamman19 augusti 2012 kl. 21:46

    Grattis till er alla!!!
    Jag är MYCKET imponerad!

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Vi hade jättekul hela familjen. Väldigt nöjd att vi fick ihop det. Kram!

    SvaraRadera