26 augusti 2012

Uppdatering

Det verkar vara tekniskt krångel på blogspot. Eller jag kan iaf bara mejla in inlägg och det är inte alls lika smidigt. Det är så klart helt ointressant för er, men det har gjort att ni gått miste om en massa högintressanta spontaninlägg, moahaha.

Eftersom jag inte är kapabel att backtracka de senaste dagarna av mitt inre liv kan jag bara kort och gott ge er lite fakta.

- Jag grubblar fortfarande för mycket. Jag brukar vara så enormt bra att slå undan bryderierna, men nu smyger de sig liksom på. Måste komma till en ståndpunkt.

- Igår var vi på middag hos en dagiskompis till Pluttskrutten och Skorpan. M och jag träffades som bekant ganska sent i livet, så vi har inte oändligt många gemensamma bekanta. Men den här familjen känner vi lika bra/dåligt, vilket jag tycker är skönt. Inget "dina-mina vänner". Föräldrarna är toppen, ärliga, öppna och ställer frågor spot-on. Berättar gärna om sig själva och är intresserade av att höra om andra. De är också väldigt snygga, båda två. Sådär snygga så man vänder sig om efter dem på gatan.

- Jag upptäckte bandet "Hästpojken" i veckan. Riktigt bra. Har dock tyvärr redan lyssnat sönder låten "Ett bättre djur". Den passade min sinnesstämning i veckan helt perfekt. När tekniken funkar igen ska jag länka till den.

- I fredags tipsade jag Bossen om låten "Fuck you". Oj då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar