28 december 2014

Dejt

Jamen, hej hallå.

Nu är M och jag hemma igen efter vår dygnslånga dejt. Vi fick låna våra kompisar M&Ps lägenhet, jättebra upplägg! Jag berättade inget för M utan jag åkte tidigt tidigare och fixade middag osv och M blev upphämtad av en taxi som hade adressen.

Sjukt lyxigt att inte ha några tider att passa utan att bara hänga förutsättningslöst. Varje gång vi gör något sånt här undrar vi varför vi inte gör det oftare. 



Idag hade jag bokat brunch på Bistro Bon, kanonbra ställe, gå dit! Fransk bistro med personlig service. Urmysigt. 


M och jag konstaterade att vi blivit helt knäppa av alla konstigheter och mängder vi ätit under julveckan, nu tyckte vi att pocherade ägg, hollandaise, getost och Bloody Marys kändes fräscht, ett skämt verkligen. 

Här hemma i jullovsverkligheten verkar allt stabilt. Pluttskrutten och Skorpan sitter i badet och vrålsjunger luciasånger och Lilla Räkan spelar FIFA, Farfar och M kollar på engelsk ligafotboll och Farmor har dragit sig tillbaka. Då vet ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar