2 december 2014

djupsinnigheter

Nu undrar ni kanske vad mina djupsinnigheter igår natt betydde - it's complicated, kan man säga, jag orkar varken sammanfatta eller förklara nu.

Försöker tänka på trevligheterna i livet istället. Största trevligheten just nu är att jag ska bli faster snart. Typ när som helst. Barn är en välsignelse, så är det bara.

Mer plus, fast på en lite mer alldaglig nivå: persade på några grejer i gymmet i morse. PT-Harry såg jätteglad ut. Hans tjat har uppenbarligen lönat sig. Och så köpte jag förresten en jumpsuit, eftersom ingen av er protesterade. Jag ser inte riktigt ut som en stoppad korv i den men däremot som en jättebebis. Jag lovar fota när jag premiäranvänder den (jobbets julfest tänkte jag, det blir kul).

Imorgon har jag en utmaning som heter duga framför mig. Jag återkommer i frågan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar