26 mars 2015

Gräl. PT-Harry. Bosshäng.

Tänk att det aldrig slår fel. Efter en större anspänning på jobbet kommer alltid ett gräl hemma. M och jag grälar verkligen inte ofta men när vi gör det blir det alltid ordentligt eller vad man ska säga. Vi är sams igen, men jag är helt utmattad idag. Kanske inte bara därför, men det var liksom droppen.

Träffade PT-Harry imorse, jag hade stora planer på att persa i allt möjligt men det blev det inget av. Istället blev jag hängande i en gummisnodd när jag försökte göra pull-ups (borde köpa en chinsstång och tjuvträna hemma). PT-Harry ska förresten byta gym och jag står inte ut med tanken på att byta PT så jag hänger med honom. Jag tränade för övrigt i ett linne idag, jag vet inte om 40+tanter bör/kan ha det? PT-Harry sa ingenting, men han är ju britt och ganska blyg.

Har de senaste dagarna hängt med Bossen söndag 15 -19, hela arbetsdagen i måndags, tisdags och idag. Även om vi jobbar bra ihop är jag lite trött på det nu; ska bli skönt att hänga vid mitt eget skrivbord imorgon.

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar