8 mars 2015

Vier Jahreszeiten. Lilla S.

Lång och bra och innehållsrik söndag idag.

Återupptäckte just "Vier Jahreszeiten". Finns mycket vacker musik men det här är definitivt på min topp 10. Kolla här om ni har spotify. Sats 1 (Våren) är bäst. http://open.spotify.com/album/1unTNtXCpPRaKH4u24nrcl

Lilla S döptes igår. Jag älskar barndop. Det är den finaste kyrkliga ceremonin om ni frågar mig. Så välkomnande och omfamnande. Och så tycker jag det är så härligt när vi åker iväg hela familjen för att gå på en familjetillställning, alla gör sig fina och deltar tillsammans, för att det är viktigt.

Och Lilla S är så SÖT. Och när han är lite sur ser han ut som Brors och min farmor.

ps. Virvelvinden kvar i mitt huvud men jag temporärt fått den att mojna lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar