13 mars 2015

Mani. House of Cards. Adidas. Jaha.

Som vanligt när jag upptäcker något för mig nytt blir jag smått besatt av det hela.

Min Downton Abbey-mani börjar så sakta lugna ned sig (även om jag funderar på att se om sista säsongen snart och jag följer några Downton-konton på Insta och är helt kär i Lady Marys blåa vinterkappa som hon har i säsong 4... ehum) men nu går jag och tänker och tänker på Francis och Claire Underwood i House of Cards hela tiden (har inte sett alla nya avsnitt så inga spoilers nu tack). Dessutom introducerade en kollega mig till Adidas webshop igår - jag blir galen, jag vill ha ALLT där. Har hittat en baddräkt, en klänning, en väska, ett par yogabyxor och ett par löpartajts som jag inte kan släppa ur tankarna. Jag gick igenom hela sortimentet igår för att jag letade efter födelsedagspresenter till M, men hittade såklart inget till honom men däremot 18 saker till mig.

Fattar inte hur jag kan bli så fixerad vid saker? Tänk om jag tänkte hälften så mycket på ett av alla juridiska problem jag brottas med på jobbet, då skulle jag lösa det på nolltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar