5 mars 2015

Virvelvind. PT-Harry.

Alltså det är overload i mitt huvud. Jag har en massa jobbsaker att tänka på, stora och små saker, privata grejer, saker jag ska fixa, boka, betala, planera och så en jättefråga som susar runt i mitt huvud och inte landar någonstans. Det är som en virvelvind som far runt i mitt huvud. Pratade länge och väl med Finkollegan idag som puffade mig i rätt riktning tankemässigt iallafall.

Men. Trots allt detta tog jag mig till träningen med PT-Harry imorse. Han var på hugget vill jag lova. När vi var klara darrade mina armar så mycket att jag inte kunde skriva upp tiden för vår nästa träning i telefonen.

Nu måste jag försöka tänka lite så virvelvinden slutar susa i skallen innan läggdags. Inte så sannolikt att det lyckas.

Fridens på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar