2 april 2015

Apotea. Knallgrön. Fyra i rad. Lousy.

En bekants man har startat ett apotek på nätet, Apotea. Testade att beställa därifrån igår och jag måste säga att konceptet är helt grymt. Det har precis allt en vill köpa på apotek, alla receptfria läkemedel, alla hygienartiklar man kan tänka sig, flera sminkmärken som jag gillar och mycket hälsokost, kosttillskott m.m. Och det bästa, det är jättebra priser. Jag beställde igårkväll kl 22 och fick det hemlevererat kl 18:15 idag. Gratis frakt. Alltså hallå. Där här ni ett jättebra tips helt enkelt.



I övrigt har skärtorsdagen varit lite splittrad men bra. Hann jobba lite men hade en massa ärenden att fixa så sprang mest omkring. Plus att jag var tvungen att göra två arbetsuppgifter som vi inte kan ta betalt för, dvs inte så motiverande.

Nu på kvällen lagade jag knallgrön ärtsoppa med avokadotoast (bra betyg från alla). Sedan ringde våra persiska grannbarn på och gav oss en persisk kaka i påskkärringsgåva. Nu spelar barnen fyra i rad medan jag leker med mina saker från Apotea (älskar att fylla på hyllorna med sånt, lite stört faktiskt).

Påskhelgen kommer att bestå av släkt- och påskeldorado. Mest härligt men också lite, lite jobbigt.

PS Senaste komplimangen (tror jag) från PT-Harry: "Your technique is lousy but your balance is really good." Ett trevligt sätt att förklara att något inte är så bra. Hoppas han aldrig försvenskas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar