11 april 2015

Håret. Utflykt. Rumpan. Frågan.

Allt surfande på Chloë Sevigny har fått mig att vilja klippa och färga håret, hehe. Kan inte diskutera det med M, eftersom han blir helstressad så snart jag nämner att jag vill klippa mig. Men jag har en solklar bild av hur jag vill att frisyren ska vara. Frågan är som alltid om jag vågar när det gäller.

Idag var Pluttskrutten och Skorpan och jag på utflykt med deras kompis Gurra och hans mamma i ett friluftsområde, hur najs som helst. Riktigt härlig vårsol. Vi gick en promenad, åt matsäck och pratade (Gurramamman och jag) respektive lekte på lekplatsen. Urskönt.

Sprang en runda när jag kom hem, det är två veckor kvar till ett lopp som jag är anmäld till så, måste slutspurtsträna lite. Ouff. Tyvärr har jag ganska ont i rumpan (kan man sträcka den undrar jag? Det verkar så knäppt.), kände av det igår när jag tränade med PT-Harry också. Alltså vilka problem en har. Kanske ska söka upp en massör. Eller jag vet inte.

Nu ska jag äta ett lass tacopaj (flott ska det vara) och antingen några sockerfria morotskaksbollar som jag har gjort eller slakta ett av barnens påskägg. DET är frågan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar