6 april 2015

Sol. Påskpyssel. Påskmiddag III.

Sol idag! Helt förvirrande. Passar på att hänga lite inomhus i vår lägenhet på nedre botten som dessutom är inplastad pga en obegriplig renovering på gården. Fast vi har varit ute en sväng idag, så ni behöver inte vara oroliga.

Gör just nu mitt årliga påskpyssel (dvs det enda påskpyssel jag gör) - bakar en kaka i lammkakform som sedan ska bäddas ner i konstgräs och dekoreras med påskgodis. Låter inte klokt, men det är sanningen iaf. Hade kanske varit läge att göra det på skärtorsdagen men då var jag upptagen av min knallgröna soppa och mina sockerfria chokladbollar.

Men strunt i det nu. Imorgon har jag bokat in mig på ett yogapass och jag längtar till dess. Härligt när det är så, oftast tycker jag ändå det är ett litet motstånd inför träning.

Snart dags för påskmiddag nr 3, nu hos Mamman. Imorgon blir det påskmatsfritt.

Fridens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar