6 november 2013

blev inget

Blev ingen mer uppdatering igår, jag hamnade i matkoma efter bearnaise-middagen (toppad med Tax-Free-M&Ms från Ms och Lilla Räkans Teneriffaresa). Dessutom vet jag inte riktigt hur jag ska förklara mina tankar kring tiden med Lilla Räkan. Jag blir sådär varje gång någon av barnen fyller år - nostaligsk, tänker på första mötet osv. men har sen svårt att förklara vad jag menar.

Men strunt detsamma, Lilla Räkan verkade ha det jättebra igår, han fick fina presenter och önskemiddag. På lördag firar vi med släkten ("bara de närmaste" = 18 personer).

Idag har jag irriterat mig på minst tre medarbetare. Förmodligen är det fel på mig eller iallafall på mina förväntningar och inte på dem, de flesta gör ju så gott de kan (<- fast ibland undrar jag om det verkligen är så). Dessutom fick jag ställa in middagen med några universitetskompisar till förmån för en rapport som måste levereras ikväll/inatt. Turligt nog skriver jag den tillsammans med kollegan J (som inte är en av dem jag stört mig på idag).

Imorgon är det lyktfest i lekskolan. Det blir jättehärligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar