13 november 2013

Boy You Owe Me

Jag ligger som bekant lite efter med väldigt många saker. Musik t.ex.. Igår hittade jag en skiva som Ebba Forsberg, en av mina favvosångerskor, spelade in 2006.

Är redan typ förälskad i hennes Cohenskiva och blev så glad när jag hittade en ny låtskatt. Har nu bölat till "Boy You Owe Me" i stället för att skriva på det avtal jag trodde jag hade en vecka på mig att skriva men som visst ska vara klart fredag lunch (innan dess ska jag också skriva ett jättememorandum och skriva klart en rapport, gå på Pluttskruttens och Skorpans utvecklingssamtal och kanske sova iallafall några timmar). Ok, omständigheten att min jobb- och barnlogistik nu är så kass som den bara kan bli kan ha bidragit till bölandet. Men lyssna på låten. Den är ju så bra.

Strax ska jag jobba lite. Strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar