18 november 2013

Plastmamman snart i din radio

Ehum. Nu är vi där igen. Jag tänker att jag ska göra något nytt och okänt och läskigt för att det är viktigt och att jag kanske rentav lär mig något på kuppen och sedan precis innan det ska ske vill jag inte riktigt.

Men. Imorgon smäller det. Jag ska vara med i radioprogrammet "Kropp och själ" i P1, som ska handla om bonusföräldraskap. Direktsänt telefonväkteri, med en barnpsykolog och en familjeterapeut i studion. Jag hade en massa bra anledningar till att jag tackade ja till att vara med (t.ex. att ämnet ligger mig så otroligt nära och att jag har en önskan att föra ut några av mina erfarenheter), men nu känns det lite läskigt faktiskt.

Men okej. Ni som vill höra mig darra på rösten i direktsändning kan ratta in P1 imorgon klockan 10:00. Ni som vill höra mig darra på rösten i repris kan göra det natten mot torsdag klockan 00:02 och på lördag klockan 15:03 (också i P1). Eller i poddradion eller i SR-appen och överallt.

Har en massa bra saker jag skulle vilja säga imorgon. Men kan hända att jag får jag hjärnsläpp och glömmer alltihopa. Gaaaah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar