12 november 2013

utmaning

Igår hämtade jag Skorpan och Pluttskrutten och deras kompis Fifi på förskolan kl 15. Fick pyttelite gjort på kontoret innan hämtningen och pyttelite gjort på kvällen efter att småttingarna lagt sig.

Därför har jag idag open end, dvs. jag kan vara kvar på kontoret så länge jag vill. Jag har varit här i drygt nio timmar och har hittills gjort mindre än vad jag gjorde på fyra + två timmar igår. Ibland blir jag så trött på mig själv.

Lunchade med Finkollegan idag. Jag har känslan av att vi båda tappat lite av vår vanliga schwung. Man kan inte vara topp jämt, jag förstår det, men det är roligare när det är full fart, medge det.

Antog idag en utmaning som heter duga. Lyckas jag bra är det jättekul, lyckas jag inte blir det aspinsamt. Plastmamman goes public kan man säga. Jag lovar att berätta mer när det närmar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar