26 augusti 2013

Helg m.m.

Helgen var väldigt najs, glömde alldeles bort att dela med mig. M och jag träffade kusin J och hans kille i fredags (barnvakt hemma, superlyxigt). De bor i Asien annars så vi ses inte så ofta. Vi hade jättebra samtal, både allvarliga och tramsiga, om destruktiva relationer, homosexuellas rättigheter, bastubad, offentlig nakenhet, barndomsminnen, framtidshopp.

Grillade hos svåger och svägerska i lördags. Alltid så härligt att träffa dem. Svägerskan hade dessutom köpt ett nagelvårdskit eller vad man ska kalla det, med en liten värmeapparat, som vi alla testade så nu har jag naglar som är snygga som sjutton.

Sprang en runda igår, fikade hos favvogrannarna. Otroligt praktiskt med våra grannar: de bakar och vi äter upp allt.

En bra, social helg. Fått umgås med M ensam och med hela familjen. I slutet av veckan åker jag på jobbkonferens. Är delaktig i en del av den och hoppas verkligen att det blir bra. Är onödigt nervös. Vet att det hör till men nervositeten blockerar mig lite. Borde tänka lite på det jag ska säga och göra och inte på hur nervös jag kommer att vara när det är dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar