11 augusti 2013

Ny Plastmammarecension

Jamen hallå. Med bilderna var det kanske inte så svårt att lista ut var M och jag tillbringade ett knappt dygn?

Men iallafall. En riktigt härlig idé av M att bo på hotell så nära hemmet. Hotellet - Clarion Hotel Stockholm alltså - var verkligen bra. Här är min snabbrecension:
Rummet 10/ 10 (det var en juniorsvit, har aldrig bott i det förut. Fanns absolut inget att klaga på. Cool inredning utan att vara übercool. Sovrumsdel, soffgrupp, skrivbord, badrum med dusch och badkar. Och gott bubbel, hehe.)
SPA:t 10/10 (med ett extra plus för poolen som sticker ut från fassaden så man kan simma ut över backen ned till Eriksdalsbadet och ångbastun med iskar utanför. Dessutom väldigt trevliga medbadare igår. Tror också vi fångade sommarens sista solstrålar på solterassen, för nu ösregnar och åskar det om vartannat.)
Middagen: 7/10 (satt i baren vid entrén, härligt myller av folk från hela världen, urgullig servitör, maten höll inte världsklass men verkligen värd sitt pris.)
Frukosten: 8/10 (älskar hotellfrukostar. Älskar. Extrapoäng för alla vegan- och låglaktosalternativ. Enda minusen var att vi kom lite fel tid så det var helt smockfullt och att de placerat pannkakorna så undanskymt att jag redan var proppmätt när jag hittade dem).

M stack till jobbet på eftermiddagen så jag hade några timmar för mig själv innan Lilla Räkan kom hem, hade varit perfekt tid att springa eller börja skriva på en URSVÅR jobbgrej men se det gjorde jag inte utan jag åt taxfreegodis och läste deckare. Jahaja.

Tog en promenad med Lilla Räkan när han kom hem (otroligt att han går med på sån't fortfarande).

Det var en fin helg det här hörrni. Imorgon väntar mitt förhoppningsvis sista besök hos naprapaten och nya jobbutmaningar. Och så kommer S äntligen tillbaka från sin semester.

Yey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar